Інформаційна довідка
про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних виконавчим комітетом Сагунівської сільської ради
Виконавчим комітетом Сагунівської сільської ради проведено трискладовий тест відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
За звітний період 2023 року відповіді на запити, зокрема інформації, що має бути у відкритому доступі, згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації», були надані у повному обсязі.
За результатом трискладового тесту Виконавчий комітет Сагунівської сільської ради, повідомляє що на час дії воєнного стану, вважає за необхідне обмежити оприлюднення інформації про створення та поповнення місцевого матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на підставі пункту 2 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме: шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
Також, Виконавчим комітетом Сагунівської сільської ради визначено наступні загрози, які несе оприлюднення даної документації:
розголошення службової інформації у період воєнного стану;
інформація, оприлюднення якої може завдати шкоду національній та оборонній безпеці держави;
несанкціонований доступ до інформації про місцезнаходження об’єктів та можливість нанесення шкоди ворогом.
Аналіз_фінансування_сп.ф. січень-вересень2024
Аналіз_фінансування_з.ф. січень-вересень2024
Аналіз_доходів сп.ф.січень-вересень2024
Аналіз_доходів з.ф.січень-вересень2024
Аналіз_фінансування_сп.ф. січень-серпень2024
Аналіз_фінансування_з.ф. січень-серпень2024
Аналіз_доходів сп.ф. січень-серпень 2024
Аналіз_доходів з.ф. січень-серпень2024
Аналіз_фінансування_сп.ф. січень-липень2024
Аналіз_фінансування_з.ф. січень-липень2024
Аналіз_доходів сп.ф. січень-липень2024
Аналіз_доходів з.ф. січень-липень2024
Аналіз_фінансування_сп.ф. січень-червень2024
Аналіз_фінансування_з.ф. січень-червень2024
Аналіз_доходів сп.ф. січень-червень2024
Аналіз_доходів з.ф.січень-червень
Аналіз_фінансування_установ з.ф. січень-травень 2024
Аналіз_фінансування_сп.ф. січень-травень2024
Аналіз_доходів сп.ф. січень-травень2024
Аналіз_доходів з.ф. січень-травень2024
Аналіз_фінансування_сп.ф.січень-квітень2024
Аналіз_фінансування_з.ф. січень-квітень2024
Аналіз_доходівсп.ф.січень-квітень2024
Аналіз_доходів з.ф.січень-квітень2024
Аналіз_доходів сп.ф. за січень
Аналіз_доходівз.ф. за березень
Аналіз_доходівсп.ф.за березень
Аналіз_фінансування_з.ф. за січень
Аналіз_фінансування_установ з.ф. за березень
Аналіз_фінансування_установ з.ф. за лютий
Аналіз_фінансування_установ сп.ф. за лютий
Аналіз_фінансування_установ сп.ф. за січень
Бюджетний_запит_2024-1_загальний_1
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02101601
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02101801
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02110101
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02110211
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02110311
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02111421
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02112001
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02112101
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02121521
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02130321
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02130501
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02130901
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02131601
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02131711
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02132411
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02132421
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02140601
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02140821
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02150621
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02160201
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02160301
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02160601
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02171301
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02173501
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02173511
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02174611
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02176801
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02176911
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02181201
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02182301
Бюджетний_запит_2024-2_індивідуальний__02183111
24.01.2024
Інформаційна пам’ятка щодо запобігання випадкам дискримінації за ознакою статі
Інформаційна пам’ятка щодо запобігання та протидії домашньому насильству
28.12.2023
21.12.2023
*****************
Патронат – послуга любові!
Що потрібно кожній дитині? – увага, любов, підтримка дорослого, їжа, одяг, житло, можливість зберегти або відновити здоров’я, навчатись, розвиватись та гратись. Якщо все це не можуть забезпечити батьки, то на допомогу приходять патронатні родини.
Щороку в Україні майже 1900 дітей віком до 4 років залишаються без батьківського піклування і потрапляють до будинків дитини. Такі дані наводить ЮНІСЕФ. Тривале перебування в інституційних закладах, дефіцит спілкування і любові призводить до того, що згодом дитина починає відставати в розвитку.
Допомогти дитині пережити складний період може патронатний вихователь, який тимчасово замінить дитині сім’ю, потурбується про неї, доки вирішується її майбутнє: з ким вона залишиться з біологічними батьками чи усиновителями.
Патронат над дитиною — це тимчасовий догляд, виховання і реабілітація дитини в сім’ї патронатного виховання на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин. Доки дитина проживає в патронатній сім’ї, соціальні служби проводять комплексну роботу з батьками, щоб повернути їм дитину, або шукають їй усиновителів чи опікунів. Патронат дає дитині шанс зростати в безпеці та любові.
Патронатним вихователем може стати повнолітня особа, віком 35-60 років (для жінок) і віком 35-65 років (для чоловіків).
За надання послуг тимчасового догляду патронатна родина отримує заробітну плату, як і на будь-якій роботі.
Якщо ви маєте бажання і можливість подарувати тимчасовий сімейний затишок і любов дитині, звертайтеся до Служби у справах дітей за місцем проживання та отримайте ґрунтовну інформацію.