САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
2019 року № /VII
Про дострокове припинення повноважень
депутата сільської ради сьомого скликання
Лисенко Є.П.
Враховуючи особисту заяву депутата Сагунівської сільської ради сьомого скликання Лисенко Євгенії Павлівни про складання повноважень депутата ради, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 5 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», керуючись пунктом 14 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада
ВИРІШИЛА:
Сільський голова І.І. Бодяненко
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про зміну назви дошкільного
навчального закладу (ясла-садок) Пролісок
Відповідно до ст.ст. 26, 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.16 Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 року № 305 (із змінами),сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.Змінити назву «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Пролісок» Сагунівської сільської ради Черкаського району Черкаської області» на «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Пролісок» Сагунівської сільської ради».
3.Уповноважити керівника Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Пролісок» Сагунівської сільської ради Балаш Людмилу Петрівну провести державну реєстрацію зміни назви Статуту у новій редакції відповідно до чинного законодавства.
Сільський голова І.І.Бодяненко
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про оптимізацію закладу
Дошкільної освіти (ясла-садок) Пролісок
Відповідно до ст.ст. 26, 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.16 Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 року № 305 (із змінами),сільська рада
ВИРІШИЛА:
— вихователь — 2 ставки;
— музичний керівник — 0,25 ставки;
— завідувач господарством – 1 ставку;
— помічник вихователя – 1,75 ставки;
— кухар – 0,5 ставки;
— підсобний робітник – 0,5 ставки;
— машиніст з прання та ремонту спецодягу (білизни) — 1 ставка;
— каштелян – 0,5 ставки;
— робітник з комплексного обслуговування будівель і приміщень – 1;
— оператор котельні ( побутовий газових котлів) сезонний – 1;
— бухгалтер – 1.
комірник – 0,5 ставки.
6.Керівнику закладу Балаш Людмилі Петрівну привести у відповідність
штатний розпис та здійснити заходи визначені законодавством відповідно
до даного рішення.
Сільський голова І.І.Бодяненко
Додаток1
до рішення сесії
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства фінансів України 28 січня 2002 року № 57(у редакції наказу Міністерства фінансів Українивід 26 листопада 2012 року № 1220) |
Затверджую
штат у кількості 18.75 штатних
одиниць з місячним
фондом заробітної плати за
посадовими окладами 54022,75 гривень
Сільський голова
(посада)
І.І.Бодяненко |
(підпис керівника) (ініціали і прізвище)
Штатний розпис на 2019 рік
ДНЗ ясла-садок «Пролісок» Сагунівської сільської ради |
||||||
№ з/п | Назва структурного підрозділу та посад | Кількість штатних посад | Посадовий оклад
(грн.) |
Фонд заробітної плати на місяць за посадовими окладами (грн.) | ||
Педагогічні працівники | ||||||
1 | Завідувач дитячого садка | 1 | 4956,00 | 4956,00 | ||
2 | Вихователь | 5 | 3784,00 | 18920,00 | ||
3 | Керівник музичний | 0.75 | 3323,00 | 2492,25 | ||
Фахівці | ||||||
4 | Сестра медична | 1 | 3150,00 | 3150,00 | ||
Робітники | ||||||
5 | Помічник вихователя
|
3
|
2613,00
|
7839,00
|
||
6 | Кухар
|
1.5 | 2613,00
|
3919,5 | ||
7 | Оператор котельні(побут.газ.котлів)річний
|
1 | 2094,00 | 2094,00 | ||
8 | Комірник | 0.5 | 2094,00 | 1047,00 | ||
9 | Двірник | 1 | 1921,00 | 1921,00 | ||
10 | Сторож | 2 | 1921,00 | 3842,00 | ||
11 | Машиніст(кочегар)котлів сез.
|
2 | 1921,00 | 3842,00 | ||
Усього за посадовими окладами | 18,75 | 30390,00 | 54022,75 | |||
Сільський голова І.І.Бодяненко
Головний бухгалтер Л.Б.Козко
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Джулай Катерині Степанівні
Відповідно до статті 26 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 50 Закону України «Про землеустрій», керуючись ст.ст.12, 118, 122 Земельного кодексу України, розглянувши заяву Джулай Катерини Степанівни про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, на земельну ділянку площею 0,25 га по вулиці Набережна 28, в селі Сагунівка Черкаського району Черкаської області, сільська рада
ВИРІШИЛА:
Сільський голова І.І. Бодяненко
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Царенко Валентини Миколаївни
Відповідно до статті 26 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», ст.50 Закону України «Про землеустрій», керуючись ст. ст.12, 118, 121 Земельного кодексу України, розглянувши заяву Царенко Валентини Миколаївни, щодо надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд по вулиці Черкаська 113, в селі Сагунівка Черкаського району Черкаської області, сільська рада
ВИРІШИЛА:
Сільський голова І.І. Бодяненко
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про затвердження Положення про відшкодування
втрат від недоотримання коштів за фактичне
використання земельної ділянки на території
Сагунівської сільської ради
Розглянувши пропозиції відділу містобудування, архітектури, земельних відносин, комунальної власності, житлово-комунального господарства, цивільного захисту, охорони праці виконавчого комітету Сагунівської сільської ради щодо більшого контролю за дотриманням вимог земельного законодавства з використання землі на території Сагунівської сільської об’єднаної територіальної громади та оформлення прав на неї, вдосконалення врегулювання питань відшкодування збитків за фактичне користування земельними ділянками без правовстановлюючих документів на них, а також залучення додаткових коштів до місцевого бюджету для успішної реалізації програми соціально-економічного розвитку громади, відповідно до положень Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, Податкового кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України від 19.04.93 р. № 284 «Про порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам», керуючись ст. ст. 26, 59 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада
В И Р І Ш И Л А:
— в розмірі ставки (затверджених місцевих податків та зборів за період дії Договору) від нормативної грошової оцінки земельної ділянки з урахуванням добутків коефіцієнту індексації – для суб’єктів господарювання та фізичних осіб.
5.1. Здійснювати підготовку проектів Договорів про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування;
5.2. Здійснювати контроль за виконанням сторонами умов укладених Договорів про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування;
5.3. Здійснювати контроль щодо оформлення (або переоформлення) суб’єктами господарювання та фізичними особами права власності або права землекористування на земельні ділянки, якими вони фактично користуються, у встановленому законодавством порядку та строки.
Сільський голова І.І.Бодяненко
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням Сагунівської сільської ради |
ПОЛОЖЕННЯ
про відшкодування втрат від недоотримання коштів
за фактичне використання земельної ділянки на території
Сагунівської сільської об’єднаної територіальної громади
1.1.Положення про відшкодування втрат від недоотримання коштів за фактичне використання земельної ділянки на території Сагунівської сільської об’єднаної територіальної громади (далі – Положення) розроблене відповідно до Конституції України, Земельного Кодексу України, Бюджетного Кодексу України, Податкового кодексу України, Законів України «Про землеустрій», «Про оренду землі», «Про місцеве самоврядування в Україні», інших нормативно — правових актів з питань регулювання земельних відносин в Україні.
1.2.Положення визначає організаційно-правові засади і порядок відшкодування недоотриманих коштів за фактичне користування земельними ділянками землекористувачами (суб’єктами господарювання та фізичними особами), які фактично використовують земельні ділянки без правовстановлюючих документів на території Сагунівської сільської об’єднаної територіальної громади.
1.3.Відповідно до Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.
1.4.Об’єктом плати за землю є земельна ділянка, яка перебуває у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди. Така плата повинна вноситися з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
1.5.Підставою для нарахування відшкодування втрат від недоотримання коштів за фактичне використання земельних ділянок землекористувачами є встановлені факти використання земельної ділянки без правовстановлюючих документів.
1.6. Це Положення застосовується для нарахування недоотриманих коштів за фактичне використання земельною ділянкою фізичними та юридичними особами у випадках:
— фактичного використання земельної ділянки без відповідних документів, що посвідчують право на земельну ділянку;
— фактичного використання земельної ділянки у розмірах, більших ніж вказано у правовстановлюючих документах;
— невідповідності задекларованої плати за землю розрахункам, наданим селищною радою;
— інших випадках використання земельної ділянки з порушенням земельного, податкового законодавства та інших відповідних нормативно-правових актів.
2.1.Забезпечення виконання землекористувачами прийнятих рішень селищною радою, щодо оформлення (або переоформлення) права власності або права користування (оренди) земельних ділянок.
2.2.Забезпечення своєчасності та повноти надходжень платежів за фактичне використання земельних ділянок, як одного з основних джерел наповнення селищного бюджету.
2.3.Забезпечення виконання раніше прийнятих рішень селищної ради, щодо оформлення (переоформлення) землекористувачами правовстановлюючих документів, які б посвідчували право власності, користування (оренди) земельних ділянок.
3.1.Встановлення факту використання земельної ділянки і ухилення від плати за її користування, підготовку матеріалів для укладення Договору та розрахунків відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування здійснює відділ комунальної власності та земельних відносин виконавчого комітету Сагунівської сільської ради.
3.2.Землекористувач, який фактично використовує земельну ділянку без правовстановлюючих документів подає (самостійно або після отримання відповідного листа щодо відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування та укладання Договору) до Сагунівської сільської ради:
— заява про укладання Договору про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування;
— правовстановлюючі документи юридичної особи або фізичної особи-підприємця (та копії);
— паспорт, податковий номер фізичної особи (та копії);
— документи, що посвідчують право власності (користування) на будівлі та споруди, які розташовані на земельних ділянках право на які не оформлено (не переоформлено) (та копії);
— витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
3.3. На підставі наданих документів виконавчий комітет сільської ради готує Договір про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування, невід’ємною частиною якого є розрахунок суми втрат.
3.4.Рішення щодо укладання Договору про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування та розмір відшкодування втрат приймає сільська рада.
3.5.У випадку, якщо землекористувач не погоджується на підписання Договору про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування, Виконавчий комітет Сагунівської сільської ради готує позов про примусове відшкодування недоотриманих коштів в судовому порядку.
4.1.Землекористувач здійснює відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне використання земельної ділянки з моменту реєстрації права власності (користування) на нерухоме майно, що знаходиться на земельній ділянці, у сумі згідно розрахунку, що є невід’ємною частиною Договору про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування.
4.2.Розмір недоотриманих коштів розраховується, як сума орендної плати за фактичне користування земельною ділянкою на площу, яка вказана у правовстановлюючому документі (технічному паспорті) на нерухоме майно, та/або Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку іншого документу, що є невід’ємною частиною Договору про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування.
4.3.Строки сплати та порядок розрахунків платежу по відшкодуванню втрат від недоотримання коштів за фактичне землекористування обумовлюються в Договорі про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування.
4.3.У разі невідповідності розміру орендної плати згідно договору оренди землі вимогам чинного законодавства, втрати визначаються за період використання земельної ділянки з порушенням вимог, встановлених Законом.
4.4.Відшкодування втрат проводиться за період використання землі з порушенням земельного законодавства у розмірі орендної плати за землю, яку власник землі (сільська об’єднана територіальна громада) міг би отримати при належному виконанні (дотриманні) землекористувачем вимог земельного законодавства (укладанні договору оренди землі).
4.5.Втрати визначаються за ставками орендної плати, які діяли на момент виникнення таких втрат на початок кожного звітного року.
Термін дії договору про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування
5.1.Договір про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування діє до моменту настання дії правовстановлюючих документів, що посвідчують право на земельну ділянку.
Сільський голова І.І.Бодяненко
Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням Сагунівської сільської ради
|
1 |
ДОГОВІР №____
про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради
від недоотримання коштів за фактичне землекористування
с. Сагунівка «___»__________ 2019 р.
Сагунівська сільська рада, в особі сільського голови ____________________, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони (надалі — Власник), та ________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по-батькові фізичної особи або назва юридичної особи, яка користується земельною ділянкою без правовстановлюючих документів)
(надалі – Землекористувач), який діє на підставі_____________________________________, з іншої сторони (разом – Сторони), уклали цей Типовий договір про наступне:
— укладений на добровільних засадах;
— набуває чинності з моменту підписання сторонами;
— достроково припиняє свою чинність за взаємною згодою сторін;
— укладається у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться у Власника, другий у Землекористувача.
від недоотримання коштів за фактичне землекористування чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін. Внесення змін у вищевказаний Договір оформляється додатковою угодою, що є невід’ємною частиною цього Договору. Усі додатки та зміни до цього Договору набувають чинності з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін та діють впродовж терміну дії договору.
ВЛАСНИК
Сагунівська сільська рада Черкаського району Черкаської області
Сільський голова ____________________ (підпис) М.П. |
ЗЕМЛЕКОРИСТУВАЧ
_____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ _____________________________ М.П. (підпис) |
Договір зареєстрований у Виконавчому комітеті Сагунівської сільської ради Черкаського району Черкаської області про, що у Книзі реєстрації договорів про відшкодування втрат від недоотримання коштів за фактичне землекористування, вчинено запис № ________ від ___________ 2019року.
Відповідальна посадова особа ______________________________ (прізвище, підпис)
Сільський голова І.І.Бодяненко
Додаток 3
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням Сагунівської сільської ради
|
РОЗРАХУНОК
суми втрат бюджету Сагуніської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування
(додаток до Договору №_________ від ____________________)
Землекористувач: __________________________________________________________
назва ( ПІБ), ідентифікаційний код (номер)
Адреса земельної ділянки: ________________________________________________________
Конкретний вид використання земельної ділянки _____________________________________
Категорія земель за цільовим призначенням _________________________________________
Категорія земель за функціональним призначенням ___________________________________
№ п/п |
ПОКАЗНИКИ За фактичне використання |
ПІДСТАВА |
ЗНАЧЕННЯ | ||
РІК
|
РІК
|
||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
За фактичне використання земельної ділянки | |||||
1 | Площа земельної ділянки у межах землекористувань (кв.м або га) | Заміри земельної ділянки /
Технічна документація
|
|||
2 | Ставка орендної плати ( %) | Податковий кодекс України,
відповідні рішення Сагунівської сільської ради |
|||
3 | Сума орендної плати грн. на рік | Розмір нормативної грошової оцінки землі х ставка орендної плати х розмір земельної ділянки | |||
4 | Сума орендної плати грн. на місяць | Річна орендна плата: 12 місяців | |||
5 | Період використання | по факту з________________
по ______________________
|
|||
6 | Нараховано за фактичне використання в період | ряд.4 х ряд 5 | |||
Загальна сума заборгованості за фактичне використання ______________________ грн., прописом ____________________________________________________________________
Фактично сплачено за відповідний період згідно з довідкою Державної фіскальної служби України:____________________________ грн., прописом_______________________________
Заборгованість на дату укладання Типового договору:
______________________________ грн., прописом __________________________________
Щомісячна плата у _________ році до оформлення правовстановлюючих документів складає: ______________грн., прописом ___________________________________________________
Відповідальна посадова особа ___________________ (прізвище, підпис)
Сільський голова І.І.Бодяненко
Сільському голові
Сагунівської сільської ради
Черкаського району Черкаської області
Бодяненко І.І.
______________________________
______________________________
ЗАЯВА
У зв’язку з тим, що Я не завершив (ла) виготовлення документів із землеустрою та правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею __________ га із земель_______________________________________________
(вказати категорію земель)
За адресою:_______________________________________________________ , яку я використовую фактично, прошу укласти зі мною договір про відшкодування втрат бюджету Сагунівської сільської ради від недоотримання коштів за фактичне землекористування до моменту повного оформлення документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою та їх реєстрації у встановленому законом порядку.
_______ __________ _____________
(дата)
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я ПРОЕКТ
Про здійснення заходів, постійною комісією
з питань земельних відносин, щодо перевірки
цільового використання земельних ділянок
Згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні», на підставі рішення 1-ої сесії Сагунівської сільської ради VII скликання від 09.01.2019р. №1-6/VII «Про реорганізацію Боровицької та Топилівської, сільських рад шляхом приєднання до Сагунівської сільської ради», відповідно до вимог Закону України «Про оренду землі», з метою забезпечення повноти надходжень коштів до місцевого бюджету та у зв’язку із проведенням інвентаризацій земель Сагунівської ОТГ, сільська рада
ВИРІШИЛА:
Сільський голова І.І.Бодяненко
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про укладання договорів оренди землі
з СТОВ «Ломовате»
Розглянувши заяви від 19.03.2019 р. СТОВ «Ломовате» щодо передачі права оренди на земельні ділянки загальною площею 26,6641 га (перелік додається), власники яких не реалізували свого права (невитребувані паї) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, строком на 15 років, на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні», і відповідно до рішення 1-ої сесії Сагунівської сільської ради VII скликання від 09.01.2019р. №1-6/VII «Про реорганізацію Боровицької та Топилівської сільських рад шляхом приєднання до Сагунівської сільської ради», сільська рада
ВИРІШИЛА:
Сільський голова І.І.Бодяненко
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про затвердження тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води по с.Топилівка
Відповідно статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 №390 «Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад», розглянувши розрахунок формування тарифу на послуги з централізованого водопостачання по с.Топилівка, Сагунівська сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.1. Для споживачів холодної води, у домогосподарствах яких лічильник встановлено:
— на одного споживача води згідно із встановленою соціальною нормою (від 1 м3 до 4 м3) – 15,00 гривень за 1 м3;
— на одного споживача води понад встановлену соціальну норму (більше 4 м3) – 150,00 гривень за 1 м3;
1.2. Для споживачів холодної води, у домогосподарствах яких лічильник не встановлено (крім споживачів які надали письмову згоду на встановлення лічильника комунальному господарству) або споживачі відмовляються від встановлення лічильника:
— на одного споживача протягом жовтня, листопада, грудня, січня, лютого, березня, квітня – 300,00 гривень;
— на одного споживача протягом травня, червня, липня, серпня, вересня – 1000,00 гривень, в разі відмови від встановлення лічильника.
— забезпечувати подачу питної води населенню згідно норм державних стандартів;
— утримувати сільський водогін відповідно до санітарно-технічних вимог.
Сільський голова І.І.Бодяненко
Додаток №1
до рішення сільської ради
від 21 березня 2019 року №5-9/VII
РОЗРАХУНОК
формування тарифу на послуги з централізованого постачання холодної води
по с.Топилівка
ПОТРЕБА
в холодній воді на один календарний рік |
||||||||
Розрахункова
кількість споживачів води (осіб, одиниць, голів) |
Викорис-тання води
(на які цілі)
|
Розрахункова потреба води на один календарний рік, м3 | ||||||
1. | Кількість населення села Топилівка | 886 осіб | споживання | 60 літрів х 365 днів = 19403 | ||||
2. | Кількість відритих домогосподарств громадян | 403 одиниці | прання | 60 літрів х 301 днів = 7278 | ||||
Кількість відритих домогосподарств громадян | 403 одиниці | полив городини | 50 м2 х 5,0 літрів х 123 днів = 12392 | |||||
Потреба для населення, всього, м3 | 39073 | |||||||
3. | Кількість великої рогатої худоби, зокрема: | |||||||
— корів | 15 голів | утримання | 70 літрів х 365 днів = 383 | |||||
— молодняк ВРХ | 10 голів | утримання | 30 літрів х 365 днів = 110 | |||||
4. | Кількість свиней | 150 голів | утримання | 20 літрів х 365 днів = 1095 | ||||
5. | Кількість кіз | 65 голів | утримання | 10 літрів х 365 днів = 237 | ||||
Потреба для утримання домашніх тварин, всього, м3 | 1825 | |||||||
6. | Адміністративна будівля
|
5 працівників
|
утримання
приміщення
|
5 х 10 літрів х 248=12 | ||||
7. | Фельдшерсько-акушерський пункт | 4 працівники
10 пацієнтів |
утримання
приміщення
|
10 х 248 днів х 15 літрів = 37 | ||||
8. | Магазини | 7 працівників | 7 х 10 літрів х 365 днів=26 | |||||
Всього потреба: 40973 м2 | ||||||||
ВИТРАТИ
на постачання холодної води на один календарний рік |
||||||||
1. | Заробітна плата працівників КП «Зоря», всього | гривень | 154344 | |||||
зокрема: | ||||||||
— директор (1 од.), ½ посадової ставки (2068,5 грн. х 12 міс.) | гривень | 25038 | ||||||
— бухгалтер (1 од.) 1 посадова ставка (4173 грн.) х 12 міс. | гривень | 50076 | ||||||
— касир (1 од.) 0,3 посадової ставки (1252 х 12 міс.) | гривень | 15022 | ||||||
— оператори (2 од.), 365 днів х10 год. х 24,83 | гривень | 90630 | ||||||
2. | Резерв відпусток 6,8% | гривень | 12292 | |||||
3. | Нарахування на заробітну плату 22% | гривень | 42473 | |||||
4. | Обов’язкові платежі: | |||||||
— дозвіл на водокористування | гривень | 30000 | ||||||
— податок за користування підземними надрами | гривень | 32000 | ||||||
— спецвикористання води | гривень | 370 | ||||||
5. | Заключення договорів на лабораторні обстеження питної води | гривень | 1500 | |||||
6. | Амортизація | гривень | 6000 | |||||
7. | Ремонтні роботи (транспорт, пальне, насоси, свердловини, водопровідна мережа) | гривень | 33840 | |||||
8. | Електроенергія – 35500 кВт-год х 3,00 грн. | гривень | 106500 | |||||
9. | Канцтовари | гривень | 3500 | |||||
10 | Інфляція – 14% | гривень | 62894 | |||||
Загальна сума витрат, всього | гривень | 512137 | ||||||
***
ВИТРАТИ на 1 м3 холодної води |
Всього витрат на 1 м3 холодної води – 512137 гривень : 40973 м3 = 12,50 гривень
|
Сільський голова І.І.Бодяненко
Додаток №2
до рішення сільської ради
від 21 березня 2019 року №5-9/VII
Тарифи на ремонтні роботи,
що надаватимуться комунальним підприємством «Зоря»
по с.Топилівка
№п/п | Найменування виконаних робіт, послуг
|
Ціна послуги грн. |
1 | Виклик слюсаря | 30,00 |
2. | Відключення від мережі | 50,00 |
3. | Відкачка води з колонки за 1 год. | 50,00 |
4. | Заміна кранів: 1/2 | 25,00 |
3/4 | 35,00 | |
дюйм | 45,00 | |
5. | Нарізка різьби | 17,00 |
6. | Виготовлення колонки (гусака) | 250,00 |
7. | Зварювання ключа | 25,00 |
8. | Заміна шмуц.муфт | 10,00 |
9. | Заміна коліна | 10,00 |
10. | Пломбування лічильників | 22,00 |
11. | Монтаж, демонтаж лічильника | 60,00 |
12. | Врізка в систему водопостачання | 165,00 |
13. | Встановлення лічильника з фільтром і клапаном | 250,00 |
14. | Виготовлення хомута | 180,00 |
15. | Ремонт, заміна крана | 50,00 |
16. | Заміна трубопроводу з матеріалу споживача 1 п/м | 30,00 |
Сільський голова І.І.Бодяненко
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія VІІ скликання
Р І Ш Е Н Н Я ПРОЕКТ
Про затвердження тарифів на послуги
з централізованого постачання холодної
води по с.Боровиця
Відповідно статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012 №390 «Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад», розглянувши розрахунок формування тарифу на послуги з централізованого водопостачання по с.Боровиця, Сагунівська сільська рада
ВИРІШИЛА:
1.1. Для споживачів холодної води, у домогосподарствах яких лічильник встановлено:
— на одного споживача води згідно із встановленою соціальною нормою (від 1 м3 до 4 м3) – 16,00 гривень за 1 м3;
— на одного споживача води понад встановлену соціальну норму (більше 4 м3) – 32,00 гривень за 1 м3;
1.2. Для споживачів холодної води, у домогосподарствах яких лічильник не встановлено (крім споживачів які надали письмову згоду на встановлення лічильника комунальному господарству) або споживачі відмовляються від встановлення лічильника:
— на одного споживача протягом жовтня, листопада, грудня, січня, лютого, березня, квітня – 300,00 гривень;
— на одного споживача протягом травня, червня, липня, серпня, вересня – 1000,00 гривень, в разі відмови від встановлення лічильника.
— забезпечувати подачу питної води населенню згідно норм державних стандартів;
— утримувати сільський водогін відповідно до санітарно-технічних вимог.
Сільський голова І.І.Бодяненко
Додаток №1
до рішення сільської ради
РОЗРАХУНОК
формування тарифу на послуги з централізованого постачання холодної води
по с.Боровиця
ПОТРЕБА
в холодній воді на один календарний рік |
|||||||||
Розрахункова
кількість споживачів води (осіб, одиниць, голів) |
Викорис-тання води
(на які цілі) |
Розрахункова потреба води на один календарний рік, м3 | |||||||
1. | Кількість населення села Боровиця | 1318 осіб | споживання | 101 літрів х 365 днів = 48588 | |||||
Всього потреба: 48588 м2 | |||||||||
ВИТРАТИ
на постачання холодної води на один календарний рік |
|||||||||
1. | Заробітна плата працівників КП «Боровичка», всього | гривень | 351686 | ||||||
зокрема: | |||||||||
Заробітна плата зг шт. розпису 5 шт. од. | гривень | 329294 | |||||||
2. | Резерв відпусток 6,8% | гривень | 12292 | ||||||
3. | Нарахування на заробітну плату 22% | гривень | 77371 | ||||||
4. | Обов’язкові платежі: | ||||||||
— плата за користування надрами | гривень | 30000 | |||||||
5. | Заключення договорів на лабораторні обстеження питної води | гривень | 1500 | ||||||
6. | Амортизація | гривень | 14307 | ||||||
7. | Ремонтні роботи (транспорт, пальне, насоси, свердловини, водопровідна мережа) | гривень | 60000 | ||||||
8. | Електроенергія – 68000 кВт-год х 3,00 грн. | гривень | 204000 | ||||||
9. | Канцтовари ,МШП | гривень | 10000 | ||||||
10 | Адміністративні витрати ( вид. на відрядження, штрафи, газети , банківський збір) | гривень | 11000 | ||||||
11 | Оренда власного автомобіля | гривень | 8400 | ||||||
12 | Реагенти для обеззараження питної води | гривень | 6400 | ||||||
13 | Судова виплата | гривень | 3800 | ||||||
Загальна сума витрат, всього | гривень | 778464 | |||||||
ВИТРАТИ на 1 м3 холодної води |
Всього витрат на 1 м3 холодної води – 778464 гривень : 48588 м3 = 16 гривень |
без засобу обліку води :
Згідно дозволу на спеціальне водокористування від 04.04.2016 року №02/1672 КП «Боровичка» має право здійснювати забір води в розмірі 104 000 м води в рік, згідно облікових даних буде використано 48588 тис м.3 по лічильнику , а 55412 тис м.3 використано без обліку по КП « Боровичка» : 55412 / 12 міс =4617,67 / 476 ( користувачі без лічильника) = 9,7 м. *Х 16,00 грн.= 155,20 грн.
Сільський голова І.І.Бодяненко
Додаток №2
до рішення сільської ради
Тарифи на ремонтні роботи,
що надаватимуться комунальним підприємством « Боровичка »
№п/п | Найменування виконаних робіт, послуг | Ціна послуги грн. |
1 | Виклик слюсаря | 30,00 |
2. | Відключення від мережі | 50,00 |
3. | Відкачка води з колонки за 1 год. | 50,00 |
4. | Заміна кранів: 1/2 | 25,00 |
3/4 | 35,00 | |
дюйм | 45,00 | |
5. | Нарізка різьби | 17,00 |
6. | Виготовлення колонки (гусака) | 250,00 |
7. | Зварювання ключа | 25,00 |
8. | Заміна шмуц.муфт | 10,00 |
9. | Заміна коліна | 10,00 |
10. | Пломбування лічильників | 22,00 |
11. | Монтаж, демонтаж лічильника | 60,00 |
12. | Врізка в систему водопостачання | 165,00 |
13. | Встановлення лічильника з фільтром і клапаном | 250,00 |
14. | Виготовлення хомута | 180,00 |
15. | Ремонт, заміна крана | 50,00 |
16. | Заміна трубопроводу з матеріалу споживача 1 п/м без земляних робіт | 30,00 |
Сільський голова І.І.Бодяненко
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про внесення змін до рішення
сільської ради № 2-28/VII
від 22.01.2019року «Про бюджет Сагунівської сільської
об’єднаної територіальної громади на 2019 рік»
Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 26, статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», статей 23, 72, 78 Бюджетного кодексу України, сесія Сагунівської сільської ради В И Р І Ш И Л А:
«4. Затвердити на 2019 рік розподіл коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктами згідно з додатком 6 до цього рішення.».
У зв’язку з цим пункти 4-17 вважати відповідно пунктами 5-18.
«1.Визначити на 2019 рік:
— доходи бюджету об’єднаної територіальної громади у сумі 36 396 940 гривень., в тому числі доходи загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади 36 081 300 гривень., доходи спеціального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади 315 640 гривень згідно №1 до цього рішення;
— видатки бюджету об’єднаної територіальної громади у сумі 36 396 940 гривень., в тому числі видатки загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади 35 981 300 гривень., видатки спеціального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади 415 640 гривень.;
— профіцит за загальним фондом бюджету об’єднаної територіальної громади у сумі 100000 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення;
— дефіцит за спеціальним фондом бюджету об’єднаної територіальної громади у сумі 100000 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення.
— оборотний залишок бюджетних коштів бюджету об’єднаної територіальної громади у розмірі 100 000 гривень, що становить 0,27 відсотки видатків загального фонду бюджету;
— резервний фонд бюджету об’єднаної територіальної громади у розмірі 100 000 гривень, що становить 0,27 відсотки видатків загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади, визначених цим пунктом.»
«5. Затвердити розподіл витрат бюджету об’єднаної територіальної громади на реалізацію місцевих програм у сумі 5 068 805 гривень згідно з додатком №4 до цього рішення.»
1.2. Доповнити рішення новим додатком № 6, що додається.
1.3. Додатки до рішення № 2-5 викласти у новій редакції, що додаються.
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про виділення субвенції
Черкаській районній адміністрації
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист від 21.02.2019_ року №92/01-39 , заступника голови Черкаської районної адміністрації Коренюк П.В, сільська рада ВИРІШИЛА:
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про виділення субвенції
Чигиринській районній адміністрації
для Чигиринський ЦРЛ
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист від 21.02.2019_ року №223/09 , в.о. начальника відділу освіти Чигиринської районної адміністрації Чуєнко Ю.І.., , сільська рада ВИРІШИЛА:
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про виділення субвенції
Відділу освіти Черкаській
районній адміністрації
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист від 11.02.2019_ року №210/05 , начальника відділу освіти Черкаської районної адмінистрації Григорчук Л.В, сільська рада ВИРІШИЛА:
1.Виділити з місцевого бюджету субвенцію районному бюджету (КПКВК МБ 9770 КЕКВ 2620) в сумі 800 ( вісімсот ) гривень для виплати стипендії Поштаренку Денису, учню 10 класу Сагунівської ЗОШ І-ІІІ ст. , призеру ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії (200 грн. на місяць січень-квітень).
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про виділення субвенції відділу освіти
Чигиринської районної ради
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист від 20.03.2019 року №352/09 , в.о. начальника відділу освіти Чигиринської районної ради Скічко О. О. , сільська рада ВИРІШИЛА:
— для оплати електроенергії за квітень 2019 року Боровицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів 8200,00 грн. ( вісім тисяч двісті гривень) та оплати електроенергії за квітень 2019 року НВК І ступеня с. Топилівка 40000,00 грн.(сорок тисяч грн. 00 коп.) ;
— для оплати запасних частин та проведення ремонтних робіт шкільного автобуса 12400,00 грн.(дванадцять тисяч чотириста грн. 00 коп.) та придбання паперу 1000,00 грн.(одна тисяча грн. 00 коп.)
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про виділення субвенції відділу освіти
Чигиринської районної адміністрації
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист від 20.03.2019 року №352/09 , в.о. начальника відділу освіти Чигиринської районної адміністрації Скічко О. О. , сільська рада ВИРІШИЛА:
— для оплати електроенергії за квітень 2019 року Боровицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів 8200,00 грн. ( вісім тисяч двісті гривень) та оплати електроенергії за квітень 2019 року НВК І ступеня с. Топилівка 40000,00 грн.(сорок тисяч грн. 00 коп.) ;
— для оплати запасних частин та проведення ремонтних робіт шкільного автобуса 12400,00 грн.(дванадцять тисяч чотириста грн. 00 коп.) та придбання паперу 1000,00 грн.(одна тисяча грн. 00 коп.)
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про виділення субвенції
Черкаській районної адміністрації
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист від 07.03.2019 року №136/01-1 , голови Черкаської районної державної адміністрації Яріш А. , сільська рада ВИРІШИЛА:
САГУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
5 сесія сільської ради VІІ скликання
РІШЕННЯ ПРОЕКТ
Про виділення субвенції КНП «ЧРЦПМСД»
Чигиринської районної ради
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши лист від 21.02.2019_ року №227/001 , головного лікаря КНП «ЧРЦПМСД» Чигиринської районної ради Чабан О.Г. , сільська рада ВИРІШИЛА:
Добавить комментарий